Wyświetlanie 1–12 z 47 wyników

Analiza i synteza wzrokowa

170,00 
Analiza i synteza wzrokowa to zestaw ćwiczeń przygotowujących dzieci do nauki czytania i pisania lub pomagających w pokonaniu trudności z nabywaniem tych umiejętności. Właściwe spostrzeganie i analizowanie przestrzeni oraz tematycznych i atematycznych elementów graficznych warunkuje poprawne rozpoznawanie i odwzorowywanie liter. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci prawidłowo rozwijających się, ale również - jako pomoc terapeutyczna - m.in. dla dyslektycznych, autystycznych i upośledzonych. Zestaw zawiera zadania odpowiednie dla wielu grup wiekowych - dzieci od 3 roku życia do wieku wczesnoszkolnego.

Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja wzrokowa. Część 1

65,00 
Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja wzrokowa to pomoc, która wspiera rozwój postrzegania wzrokowego u dzieci ze spektrum autyzmu.

Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja wzrokowa. Część 2

65,00 
Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja wzrokowa to pomoc, która wspiera rozwój postrzegania wzrokowego u dzieci ze spektrum autyzmu.

Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja wzrokowa. Część 3

65,00 
Autyzm. Blok terapeutyczny. Percepcja wzrokowa to pomoc, która wspiera rozwój postrzegania wzrokowego u dzieci ze spektrum autyzmu.

Białe czy czarne?

68,00 
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.

Ćwiczenia na koncentrację dla 3-latków

39,50 
Jedną z podstawowych umiejętności, którą powinno posiadać każde dziecko, jest koncentracja – bez niej nikt nie może efektywnie się uczyć

Czarne czy białe?

65,00 
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.

Historyjki obrazkowe z życia wzięte

35,00 
Historyjki obrazkowe z życia wzięte to materiały edukacyjne dla dzieci. Każda historyjka składa się z 3 zdjęć, które dziecko ma

KATEGORYZACJA ATEMATYCZNA – Figury

55,00 
Umiejętność kategoryzowania to zdolność dostrzegania cech wspólnych i różnicujących przedmioty, łączenia ich według jakiejś cechy, porządkowania według pewnych zasad. Dzięki tej umiejętności dzieci odkrywają istniejący porządek w świecie, poznają go. Uczą się że istnieją reguły w odniesieniu do przedmiotów, obrazków oraz elementów językowych. Dzięki kategoryzacji dzieci uczą się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacja przyczynia się do rozwoju inteligencji i jest wyznacznikiem stopnia sprawności inteligencji. Dokonywanie kategoryzacji odbywa się na podstawie tworzenia kategorii poprzez wykrycie cechy wspólnej elementów, włączenie przedmiotu do kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów, wyłączenie przedmiotu z kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów.

KATEGORYZACJA ATEMATYCZNA – Wzory

55,00 
Umiejętność kategoryzowania to zdolność dostrzegania cech wspólnych i różnicujących przedmioty, łączenia ich według jakiejś cechy, porządkowania według pewnych zasad. Dzięki tej umiejętności dzieci odkrywają istniejący porządek w świecie, poznają go. Uczą się że istnieją reguły w odniesieniu do przedmiotów, obrazków oraz elementów językowych. Dzięki kategoryzacji dzieci uczą się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacja przyczynia się do rozwoju inteligencji i jest wyznacznikiem stopnia sprawności inteligencji. Dokonywanie kategoryzacji odbywa się na podstawie tworzenia kategorii poprzez wykrycie cechy wspólnej elementów, włączenie przedmiotu do kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów, wyłączenie przedmiotu z kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów.

Kreskowanki

17,00 
KROPKOWANKI. ĆWICZENIA DO WYKORZYSTANIA W TERAPII PEDAGOGICZNEJ ORAZ NA ZAJĘCIACH  KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH