Wyświetlanie 1–12 z 680 wyników

(Nie)dostrzeganie dorosłości z niepełnosprawnością intelektualną. Tożsamość, cielesność, sprawstwo, kreacja

48,00 
Niepełnosprawność intelektualna wydaje się uzasadniać nieograniczone przyzwolenie na zajmowanie się jedynie niepełnosprawnością w programowych i prawnych wysiłkach, które najczęściej ograniczają

(Sekretna) księga asperdzieciaka. Poradnik dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera

52,00 
Dorastanie to skomplikowana sprawa. A już szczególnie, kiedy wszyscy dookoła zachowują się w zupełnie niezrozumiały sposób Doskonale wie o tym autorka, Jennifer Cook O'Toole w końcu sama przez to przeszła! Ale wy, asperdzieciaki, macie teraz w rękach klucz do wszystkich zagmatwanych zasad i kodów społecznych, z którymi trzeba sobie poradzić.

101 ćwiczeń gier i zabaw

45,00 
Dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej

12 sposobów na szczęście. Polscy autorzy o tym, jak cieszyć się każdym dniem

44,00 
Dwunastu autorów napisało dwanaście opowiadań o szczęściu. Powołali do życia swoich bohaterów z nadzieją na to, że uda im się

250 łamigłówek i zagadek logicznych, czyli fitness dla umysłu

29,50 
Wszyscy dobrze wiemy, jak ważna jest sprawność fizyczna, ale dopiero zaczynamy rozumieć, że mózg również trzeba ćwiczyć. Pobudzając go wyzwaniami,

3-elementowe historyjki obrazkowe

44,00 
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 3 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej

4 pory roku układanka

22,00 
Układanka zawiera 4 plansze – to scenki związane z porami roku

4-elementowe historyjki obrazkowe

44,00 
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 4 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej

6-elementowe historyjki obrazkowe

44,00 
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 6 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastykowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porównać je, określić, czy są takie same, różne, czy podobne. Uczy się więc spostrzegawczości. Odpowiadając na pytania dorosłych lub samodzielnie opowiadając o tym, co przedstawia dany obrazek lub co wydarzyło się w całej historyjce, rozwija mowę, wzbogaca słownictwo. Wyobrażając sobie przedstawioną sytuację lub wymyślając własną wersję wydarzeń opartą na jednym obrazku, rozwija wyobraźnię. Część historyjek dodatkowo ułatwi dziecku poznanie pewnych procesów mających miejsce w przyrodzie (np. jak z cebulki powstaje roślina) i nauczy zachowania w wyjątkowych sytuacjach (np. dokarmiania ptaków zimą, pomocy osobom niepełnosprawnym). Pomoże również poznać niektóre zawody (np. stomatologa, rybaka) i procesy powstawania przedmiotów (np. stołu, płyty CD).

8-elementowe historyjki obrazkowe

44,00 
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 8 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej