Arson
Wyświetlanie 1–12 z 44 wyników
Białe czy czarne?
Edukacja wczesnoszkolna, Percepcja wzrokowa, Pomoce logopedyczne, Pomoce terapeutyczne, Specjalne potrzeby edukacyjne
68,00 zł
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
Ćwiczenia pamięci – ćwiczenia koncentracji cz.I
68,00 zł
„Ćwiczenia pamięci” to propozycja dla terapeutów i rodziców, którzy chcą stymulować procesy koncentracji, uwagi oraz pamięci dzieci. Zadania stworzone zostały w oparciu o najnowsze doniesienia neurobiologiczne, dzięki czemu doskonalą mózgowe mechanizmy związane z zapamiętywaniem. Wieloletnie doświadczenie terapeutyczne Autorki pozwoliło na przygotowanie pomocy uwzględniającej rozwojowy i hierarchiczny porządek nabywania sprawności, co wpływa na wysoki poziom skuteczności. Atrakcyjna szata graficzna spodoba się dzieciom i dorosłym.
Czarne czy białe?
65,00 zł
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
Dużo, mało – zestaw dydaktyczny
13,00 zł
ELEMENTARZ rozwijający komunikację
49,00 zł
KATEGORYZACJA ATEMATYCZNA – Figury
55,00 zł
Umiejętność kategoryzowania to zdolność dostrzegania cech wspólnych i różnicujących przedmioty, łączenia ich według jakiejś cechy, porządkowania według pewnych zasad. Dzięki tej umiejętności dzieci odkrywają istniejący porządek w świecie, poznają go. Uczą się że istnieją reguły w odniesieniu do przedmiotów, obrazków oraz elementów językowych. Dzięki kategoryzacji dzieci uczą się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacja przyczynia się do rozwoju inteligencji i jest wyznacznikiem stopnia sprawności inteligencji. Dokonywanie kategoryzacji odbywa się na podstawie tworzenia kategorii poprzez wykrycie cechy wspólnej elementów, włączenie przedmiotu do kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów, wyłączenie przedmiotu
z kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów.
KATEGORYZACJA ATEMATYCZNA – Wzory
55,00 zł
Umiejętność kategoryzowania to zdolność dostrzegania cech wspólnych i różnicujących przedmioty, łączenia ich według jakiejś cechy, porządkowania według pewnych zasad. Dzięki tej umiejętności dzieci odkrywają istniejący porządek w świecie, poznają go. Uczą się że istnieją reguły w odniesieniu do przedmiotów, obrazków oraz elementów językowych. Dzięki kategoryzacji dzieci uczą się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacja przyczynia się do rozwoju inteligencji i jest wyznacznikiem stopnia sprawności inteligencji. Dokonywanie kategoryzacji odbywa się na podstawie tworzenia kategorii poprzez wykrycie cechy wspólnej elementów, włączenie przedmiotu do kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów, wyłączenie przedmiotu
z kategorii poprzez dostrzeżenie różnic lub braków podanych elementów.
Załaduj więcej produktów
Ładowanie...