Wyświetlanie wszystkich wyników: 11

ADHD. Wybrane zagadnienia diagnozy i terapii

59,00 
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców: dla lekarzy, lekarzy psychiatrów, lekarzy pediatrów, pielęgniarek psychiatrycznych, pedagogów specjalnych, pedagogów szkolnych, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, pracowników poradni zdrowia psychicznego, psychologów oraz wszystkich zainteresowanych tematem.

Odgłosy – emocje, zwierzęta – książeczka harmonijka – dodatek do książki „Trening słuchowy Magdaleny Krawczun”

10,00 
Odgłosy dźwiękonaśladowcze to: zabawa i nauka jednocześnie stymulacja mowy pierwsze słowa, które wypowiada dziecko świetna okazja do budowania wspólnego pola

Odgłosy – zwierzęta – książeczka harmonijka – dodatek do książki „Trening słuchowy Magdaleny Krawczun 2”

10,00 
Odgłosy dźwiękonaśladowcze to: zabawa i nauka jednocześnie stymulacja mowy wzmacnianie narządów mowy i mięśni twarzy bardziej wyraźne mówienie pobudzanie koncentracji

Odgłosy dźwiękonaśladowcze – książeczka harmonijka – dodatek do książki „Trening słuchowy Magdaleny Krawczun 3”

12,00 
Odgłosy dźwiękonaśladowcze to: zabawa i nauka jednocześnie stymulacja mowy wzmacnianie narządów mowy i mięśni twarzy bardziej wyraźne mówienie pobudzanie koncentracji

Przedszkolak w pigułce. Pytania, odpowiedzi i krótkie wyjaśnienia

52,00 
Kontynuacja wydanego w 2018 roku popularnego poradnika „Rozwój maluszka w małym paluszku”, który dotyczył rozwoju dziecka od narodzin do 3. roku życia.

Rozwój mowy dziecka w świetle integracji sensomotorycznej

60,00 
Książka „Rozwój mowy dziecka w świetle integracji sensomotorycznej” napisana przez Swietłanę Masgutową i Annę Regner wychodzi naprzeciw programom obecnie realizowanym

Spektrum autyzmu – od diagnozy i terapii do integracji i inkluzji

115,00 
Monografia została przygotowana zgodnie z wymaganymi standardami naukowymi i na wysokim poziomie. Porządkuje i poszerza wiedzę na temat spektrum autyzmu. Kierowana jest do specjalistów psychiatrów, psychologów, pedagogów specjalnych oraz studentów tych dyscyplin. Interesująco przedstawione i ważne informacje dotyczące wsparcia i terapii zaburzeń zainteresują również rodziców i opiekunów dzieci z ASD.

Trening słuchowy Magdaleny Krawczun 2. Melodie. Dźwięki. Piosenki

54,00 
Trening słuchowy Magdaleny Krawczun 2 to zestaw - książka i płyta CD, który obejmuje pomoc dydaktyczną oraz autorski program wspomagania rozwoju i odreagowania stresu u dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Płyta jest zestawem melodii, dźwięków, odgłosów dźwiękonaśladowczych, piosenek oraz ich wersji instrumentalnych, które zachęcają do uważnego słuchania i aktywności.

Trening słuchowy Magdaleny Krawczun 3. Melodie. Dźwięki. Piosenki

68,00 
Trening słuchowy Magdaleny Krawczun 3 to zestaw – książka i płyta CD, który przedstawia autorski program wspomagania rozwoju i odreagowania stresu u dzieci. Płyta jest zestawem melodii, dźwięków, odgłosów dźwiękonaśladowczych, piosenek oraz ich wersji instrumentalnych, które zachęcają do uważnego słuchania i aktywności. Książka to instruktaż, w którym Autorka opisuje, jak korzystać z proponowanych utworów. Są tam również zdjęcia, które pomogą szybko zorientować się, jaką treść mają przekazać proponowane utwory. Autorka wskazuje tam też korzyści z przedstawionych aktywności oraz podaje przykładowy scenariusz zajęć

Wybrane techniki manualne wspomagające terapię ustno-twarzową

69,00 
Książka ta jest cennym uzupełnieniem wiedzy i praktyki dla terapeutów. Szczególnie polecana jest logopedom, fizjoterapeutom, terapeutom zajęciowym, pielęgniarkom, rehabilitantom, masażystom, opiekunom osób niepełnosprawnych i innym zainteresowanym. Autorka przedstawiła niezwykle trudne zagadnienia dotyczące różnych koncepcji terapeutycznych oraz praktycznych technik manualnych wspomagających terapię ustno-twarzową w zakresie zaburzonych lub utraconych funkcji fizjologicznych połykania, oddychania, ssania, gryzienia, żucia na skutek zaburzeń systemu nerwowego, mięśniowego lub kostnego, w przebiegu ich dysfunkcji lub urazów. Jest to unikatowe opracowanie wybranych terapeutycznych technik manualnych, które mogą być skutecznie wykorzystywane w przypadku osób w każdym wieku, od niemowlęctwa po wiek podeszły. Autorka czerpała z metod neurofizjologicznych wybitnych twórców i terapeutów, takich jak: Temple Fay, John F. Thie, William Fitzgerald, Berta i Karel Bobath, Herman Kabat, Godelieve Denys-Struyf, Rodolfo Castillo Morales, Thomas Myers, Michel Clauzade, Jane Ayres, John E. Upledger i wielu innych ludzi nauki i praktyki. Książka stanowi wieloaspektowe ujęcie problemów zaburzeń ustno-twarzowych. Liczne zdjęcia i ilustracje ułatwiają Czytelnikowi zapoznanie się z treścią podręcznika.