Wyświetlanie wszystkich wyników: 11

Dlaczego ryba w stawie pływa…

46,00 
Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej

Gdzie pszczółki mieszkają…

46,00 
Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej

Jak żyrafa szyję myje…

46,00 
Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej

Kto za ogon łapie myszy…

46,00 
Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej

Ładnie mówię głoskę R

42,00 
Głoska R zaliczana jest do najtrudniejszych i najpóźniej pojawiających się w mowie dziecka. Często zdarza się, iż dzieci u progu szkoły mają jeszcze kłopoty z jej czystą artykulacją – zamieniają ja na głoskę: l, j, lub ł, zniekształcaj bądź całkiem opuszczają w wyrazach. Dlatego też objęte są opieka logopedyczną.

Ładnie mówię głoski K G H

42,00 
Głoski tylnojęzykowe: K, G, H w prawidłowo przebiegającym rozwoju mowy dziecka pojawiają się do około drugiego roku życia. W związku z tym, że należą one do grupy głosek, które jako jedne z pierwszych maluch potrafi powiedzieć, wszelkie nieprawidłowe ich realizacje często są lekceważone. Tymczasem bardzo ważne jest, aby nie doprowadzać do utrwalenia niewłaściwej artykulacji, a odpowiednio wcześnie zwrócić na to uwagę i rozpocząć terapię logopedyczną. Wczesna interwencja skraca czas terapii i zwiększa jej efektywność.

Ładnie mówię głoski Ś Ź Ć DŹ

42,00 
Sygmatyzm (łac. sigmatismus), czyli nieprawidłowa realizacja głosek dentalizowanych, to jedno z najczęściej spotykanych zaburzeń artykulacji. Wśród głosek, które mogą być realizowane niewłaściwie, należy wymienić szereg: Ś, Ź, Ć, DŹ. Głoski te w procesie rozwoju mowy dziecka pojawiają się już około drugiego roku życia. Jest to zatem najłatwiejszy szereg wśród głosek dendalizowanych. Dzieci stosują często głoski: Ś, Ź, Ć, DŹ w zastępstwie innych trudniejszych: S, Z, C, DZ, SZ, Ż, CZ, DŻ, ale mimo to części maluchów ich realizacja i tak przysparza spore trudności.

Ładnie mówię głoski S Z C DZ Ładnie mówię głoski S Z C DZ

42,00 
Głoski szeregu syczącego: S, Z, C, DZ pojawiają się w rozwoju mowy dziecka już około trzeciego roku życia. Sprawiają one zwykle mniej problemów niż głoski szumiące, jednak ich nieprawidłowa realizacja wpisuje się w jedna z najpopularniejszych wad w obrębie dyslalii – seplenienie.

Ładnie mówię głoski SZ Ż CZ DŻ

42,00 
Głoski szeregu szumiącego: SZ, Ż, CZ, DŻ w procesie rozwoju mowy dziecka pojawiają się około czwartego roku życia. Jest to jednak szereg głosek, którego prawidłowa realizacja przysparza dzieciom w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym wiele trudności.

Memo elki

32,00 
Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie

Memo rerki

32,00 
Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie